Konference og fester
/ KONFERENCE OG FESTER
Lolland-Falsters smukkest beliggende møde-, konference- og festfaciliteter
GuldBoSund har Lolland-Falsters smukkest beliggende møde-, konference- og festfaciliteter. Desuden er der installeret topmoderne AV-udstyr.
Vi tilbyder halv- og heldagsmødepakker og lokaler i den størrelse, der passer lige til dit arrangement.
Vores enestående auditorium har en kapacitet på op til 300 personer, – ligeså vores restaurant.
GuldBoSund kan derfor lægge hus til alt lige fra konferencer, bestyrelsesmøder, VIP-arrangementer, personalemøder, seminarer, foredrag, kurser, supervisionsgrupper, ansættelsessamtaler m.m.
Og ikke mindst til fester, mærkedage og selskaber for dem du holder af.
Har du særlige ønsker, skræddersyr vi også gerne.
Skal du booke?
Har du spørgsmål vedrørende dit arrangement, må du endelig kontakte os direkte på telefon +45 88 44 05 49
alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00
/ KURSUS, KONFERENCE OG MØDER
Mødepakker og priser
GENERELT INFO
Priserne er pr. person. Program og tidspunkter tilpasses efter jeres behov.
Der kan tilkøbes yderligere vin, øl eller spiritus til alle møder.
Fri parkering og WiFi
Standard AV-udstyr
Pris ved arrangementer i auditoriet aftales særskilt.
DAGSMØDE
Dagmøde indeholder:
Dagmøde (08:00 – 16:00)
Mødelokale inkl. morgenmad, frisk frugt, kaffe/te, isvand ad libitum, frokost med 1 øl/sodavand & eftermiddagskaffe & kage:
Pr. pers. Kr. 585,00 ex. moms
Pris ved arrangementer i auditoriet aftales særskilt
AFTENMØDE 1
Aftenmøde. Et aftenmøde foregår typisk mellem 17.00 – 21.30.
- Stor sæsonbetonet sandwichbolle og 1 øl,/vand eller et glas vin
- Kaffe/te & lidt sødt
- 1 mødelokale el. evt. restaurant, grupperum efter aftale
- AV-standardudstyr (kan variere)
Pr. pers. Kr. 395,00 ex. moms
Minimum 10 pers.
Der kan tilkøbes yderligere vin, øl, sodavand & spiritus. Pris ved arrangementer i auditoriet aftales særskilt.
AFTENMØDE 2
Aftenmøde. Et aftenmøde foregår typisk mellem 17.00 – 21.30.
- Lækker 2-retters middag tilberedt af årstidens råvarer og 1 øl/vand eller et glas vin
- Kaffe/te & lidt sødt
- 1 mødelokale el. evt. restaurant, grupperum efter aftale
- AV-standardudstyr (kan variere)
Pr. pers. Kr. 535,00 ex. moms
Minimum 10 pers.
Der kan tilkøbes yderligere vin, øl, sodavand & spiritus. Pris ved arrangementer i auditoriet aftales særskilt.
ANDRE TYPER MØDER
Kontakt os for yderligere spørgsmål og information:
Telf. +45 88 44 05 49 mandag-fredag fra kl. 08.00-16.00